#20: Så använder du avvisningsfrekvens i Google Analytics

Hej och välkommen till ett nytt avsnitt! I veckans avsnitt pratar jag om avvisningsfrekvens i Google Analytics och varför det är viktigt att ha koll på. Jag berättar även hur du utvärderar dina trafikkällor och målsidor med hjälp av avvisningsfrekvens.


För dig som vill fördjupa din kunskap kring Google Analytics så vill jag tipsa om den kurs som jag nyligen tagit fram och som du kan genomföra när du vill.

https://kurser.nivide.se/courses/google-analytics

 

Få mer tips och inspiration här:

 

10 viktiga begrepp i Google Analytics som du måste ha koll på: https://nivide.se/ordlista-google-analytics-10-begrepp-du-maste-ha-koll-pa/

 

Gå med i Digital Marketing Academy för att ta del av kommande artiklar, podcasts och få samtidigt alla Nivides e-böcker https://nivide.se/bli-inspirerad/

 

Nivides blogg: www.nivide.se/blogg

 

Följ Nivide på Facebook: https://www.facebook.com/nivideab/

 

Följ Nivide på LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/nivide

 

Följ Nivide på Instagram: https://instagram.com/nivide_malmo

 

Följ Johan på Twitter: @johanaberg

 

Glöm inte att prenumerera för att bli notifierad om nya avsnitt. Tack för att du lyssnar!



See acast.com/privacy for privacy and opt-out information.

Om Podcasten

En podd från Nivide med tips och inspiration för dig som ansvarar för företagets digitala marknadsföring.Vill du få kostnadsfri rådgivning av Johan kring företagets digitala annonsering? Boka en tid här Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.