Till podcasten

1. Per Holknekt - Digitala Influencer-podden

Avsnittet publicerades: 7/10/2018

Per Holknekt är föreläsaren, entreprenören och livscoachen som med kända märken som Odd Molly och Svea i sin varumärkesryggsäck skapat 31 företag och varumärkesresor genom åren, där somliga gått hela vägen till Nasdaq. Idag dominerar han LinkedIn-scenen och berör Sverige med ämnen som entreprenörskap, inspiration, ledarskap och att vända på livet.

Om podcasten

Den digitala världens möjligheter är oändliga. Det faktum att det 2030 kommer saknas 100 000 ingenjörer och yrkesutbildade inom teknik i Sverige är därmed en skrämmande prognos. Den har fått oss att ta en uppsjö initiativ på temat att främja ett ökat teknikintresse, inte minst bland våra unga, och att lyfta de många digitala föredömen som rör sig inom olika instanser i vårt samhälle idag. I denna serie möter ni ett urval av Sveriges främsta digitala influencers -som på olika sätt dagligen driver digitaliseringen framåt på ett föredömligt sätt inom sina respektive områden i öppna, inspirerande samtal med vår vd Peter Hellgren. Temat? Digitalisering.