Annonskris och rekordklick – nu ritas mediekartan om

Coronasmittan har fått mediekonsumtionen att skjuta i höjden. Men samtidigt störtdyker annonsintäkterna. Vilka klarar sig genom krisen? Och vad händer med fotbollspengarna? Lyssna på alla avsnitt i Sveriges Radio Play. Programledare:Hanna Malmodin Gäster och röster i programmet:Pär Ivarsson, chef EkonomiekotLinnea Kihlström, redaktör Dagens Media Daniel Eriksson, ordf Sveriges MediebyråerAnders Eriksson, vd Bonnier NewsUlrika Hyllert, ordf JournalistförbundetOla Kling, vd AnnonsbladetVictoria Svanberg, ordf TidningsutgivarnaShekhar Gupta, chefredaktör The PrintTekniker:Ludvig Larsson Producent:Olof Wijnbladh ekonomiekotextra@sverigesradio.se

Om Podcasten

Vem gjorde vad i ekonomivärlden i veckan? Vad var störst, viktigast? Och vilken var detaljen alla missade? Varje vecka diskuterar Ekonomiekot Extra de mest spännande händelserna inom samhällsekonomi och näringsliv. Programledare Hanna Malmodin. Lyssna på alla avsnitt i Sveriges Radio Play. Ansvarig utgivare: Tove Svenonius