459. Charlotte Adelgaard: Kundrelationer, storbolagskultur och jämställdhet

Charlotte Adelgaard är Chief Revenue Officer på SuperOffice, som i mer än 30 års tid hjälpt medelstora B2B-bolag med sina kundrelationer genom CRM-system. I dag erbjuder man en SaaS-lösning som är flexibel och skalbar. Charlotte har en bakgrund från flera av världens största mjukvarubolag, och i avsnittet dyker vi bland annat ner i skillnaderna mellan att arbeta i amerikanska storbolag med tusentals anställda till en svensk organisation med 200. Även arbetet med mångfald och jämställdhet ryms i diskussionen, samt hur AI-utvecklingen påverkar kundrelationerna. // Programledare: Christian von Essen // Inspelat i Kitchen Studio på Roslagsgatan i Stockholm. // Läs mer på hejaframtiden.se och prenumerera på nyhetsbrevet.

Om Podcasten

Heja Framtiden är en podcast och plattform för framtidsfrågor. Här får du möta futuristerna som förutspår framtiden, entreprenörerna som bygger framtiden och eldsjälarna som representerar framtiden. Med många olika perspektiv läggs ett spännande pussel som aldrig blir färdigt, och oavsett vad vi tror om framtiden får vi aldrig sluta heja på den. Podden drivs av Christian von Essen i Stockholm. Läs mer på http://hejaframtiden.se Heja Framtiden is a Swedish podcast about the future. For all the English episodes, please check out http://hejaframtiden.se/category/english/