463. David "Shingy" Shing: Marketing needs more emotions and surprises (IN ENGLISH)

David Shing is commonly known as Shingy, a digital prophet, brand consultant and keynote speaker on trends, marketing, social media and consumer behavior. Shingy has a long history from AOL, one of the giants of the internet revolution. Heja Framtiden met him after his keynote in Stockholm at the Årets Marknadschef (marketing manager of the year) awards in an empty movie theatre at Rigoletto. The conversation flows around some of the many global shifts that brands need to address in order to stay relevant today. // Podcast host: Christian von Essen // Check out hejaframtiden.se for more episodes in English.

Om Podcasten

Heja Framtiden är en podcast och plattform för framtidsfrågor. Här får du möta futuristerna som förutspår framtiden, entreprenörerna som bygger framtiden och eldsjälarna som representerar framtiden. Med många olika perspektiv läggs ett spännande pussel som aldrig blir färdigt, och oavsett vad vi tror om framtiden får vi aldrig sluta heja på den. Podden drivs av Christian von Essen i Stockholm. Läs mer på http://hejaframtiden.se Heja Framtiden is a Swedish podcast about the future. For all the English episodes, please check out http://hejaframtiden.se/category/english/