135 - Skapa ditt eget workflow

Hur planerar man egentligen sina dagar på bästa möjliga sätt ? Genom att börja högst upp - ditt VARFÖR, kan du sedan bryta ner detta i mål och aktiviteter. I detta avsnitt går vi igenom hur ett (arbetsflöde) workflow kan se ut under veckorna.   Vilka appar används,  kan automatisering spara tid och i så fall hur ska man tänka? Som företagare finns det mycket som behöver hållas koll på, hur ser man till att saker inte ramlar mellan stolarna?   Vi kommer bl.a att gå igenom: Hur du sätter mål kopplat till ditt WHY Vad det är för skillnad mellan ledande och släpande mål? Hur processer och arbetsflöden kan förenkla din vardag och spara tid Vilka appar som bäst kombineras för maximat utfall Hur din kalender (hjärtat av allt) kan kopplas ihop med andra system och verktyg

Om Podcasten

Alphov & Lopez, med värdarna Michael Alphov och Oliver Lopez, är podden för dig som vill få tips för att jobba smartare, leda bättre och sälja mer. Allt för att du ska nå dit du vill och ska! Nytt avsnitt varje vecka sedan 2015 och med (o)jämna mellanrum dyker även sköna gäster upp och förgyller showen. ▪️Vill du som bolag synas i podden skickar du mail på podd@alphovlopez.se ▪️Har du en fråga du vil ställa till segmentet Alphov & Lopez svarar är det även där ett mail till podd@alphovlopez.se som gäller. ▪️ Häng med oss på LinkedIn och Facebook - Bara att söka på Alphov & Lopez #produktivitet #ledarskap #sälj #marknad #affärsutveckling #entreprenörsskap