139 The Death Of The MQL

In this episode we are focusing on the development of marketing in B2B. In marketing things are changing at an exceptional speed. Marketers need to adapt och become replaceable.   Our guest, who is going to lead us through the new way of thinking B2B-marketing is Chris Walker, the CEO of Refine Labs. Chris gives us a peek into the future and the way marketing is and will be developing. We are going to address thing like:   - Is the MQL really valid in 2021? - How can we measure what we can't measure? - What is the Dark Funnel and Dark Social   Cookie tracking, GDPR - all of these things are impacting how we need to market our companies. Chris and his team have built a business in two years that would put others in awe. So lean back and get ready for an information packed episode, one you don't want to miss!  

Om Podcasten

Alphov & Lopez, med värdarna Michael Alphov och Oliver Lopez, är podden för dig som vill få tips för att jobba smartare, leda bättre och sälja mer. Allt för att du ska nå dit du vill och ska! Nytt avsnitt varje vecka sedan 2015 och med (o)jämna mellanrum dyker även sköna gäster upp och förgyller showen. ▪️Vill du som bolag synas i podden skickar du mail på podd@alphovlopez.se ▪️Har du en fråga du vil ställa till segmentet Alphov & Lopez svarar är det även där ett mail till podd@alphovlopez.se som gäller. ▪️ Häng med oss på LinkedIn och Facebook - Bara att söka på Alphov & Lopez #produktivitet #ledarskap #sälj #marknad #affärsutveckling #entreprenörsskap