B2B-marknadsföring: Är det dags att gå ”back to basics”?

Idag har vi B2B-marknadsförare fler verktyg än någonsin till förfogande. Men hur ska vi egentligen tänka för att navigera i den nya, spännande men också mer komplexa världen? I avsnittet bollar Crescandos VD Malin Sjöman och Annika Svensson, Marknadschef på Symetri, kring de möjligheter och utmaningar som uppstår när marknadsföringen förändras allt snabbare. Vad är det vi ska uppnå och hur ska vi mäta mot målen? Förstår vi våra kunder? Vilka budskap behöver vi kommunicera för att nå fram? Diskussionen landar bland annat i hur viktigt det är att ta sig tid och stanna upp för att reflektera över vad det i grunden är vi ska åstadkomma och vad som är syftet med marknadsföringen. ℹ️ Mer inspiration för din B2B-marknadsföring: https://crescando.se/inspiration/ 👩🏻Följ Annika på LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/svensson-annika/ 🕸️Följ Crescando på LinkedIn https://www.linkedin.com/company/crescando/

Om Podcasten

Podcast by Crescando