Thought leadership – att ta marknadsposition som scale-up

Thought leadership – eller kunskapsledarskap – handlar om att bygga auktoritet och förtroende genom att ta vara på företagets unika position på marknaden och bjuda på insikter och råd kring det som betyder mest för våra kunder. Här berättar Malin Bodolla, CMO på mjukvarubolaget Litium, om sina erfarenheter av att bygga kunskapsledarskap i ett mindre företag, jämfört med att jobba med ett större, mer etablerat varumärke och företag. Malin och Crescandos VD Malin diskuterar hur vi som scale-up-företag kan bygga en thought leadership-position med hjälp av insikter och content. Du får också inblick i resultaten från årets B2B-rapport Nordic Digital Commerce in B2B som Litium har gett ut för sjunde året i rad. ℹ️ Mer om thought leadership på https://crescando.se/marknadsstrategi-b2b/thought-leadership/ 👩🏻Följ Malin Bodolla på LinkedIn https://www.linkedin.com/in/malinbodolla/ 📈Ladda ner Nordic Digital Commerce in B2B på https://www.litium.se/download-the-report-nordic-digital-commerce-2023- 🕸️Crescando på LinkedIn https://www.linkedin.com/company/crescando/ 📊Litium på LinkedIn https://www.linkedin.com/company/litium/

Om Podcasten

Podcast by Crescando