Allt om LIDLs succéinnehåll på sociala medier
LIDL har gått från en Tysk doldis på den Svenska matmarknaden till att bli en uppstickare och hyllad för sin kreativa kommunikation. I detta avsnittet träffar vi Matthias Glöckler - Chef Digital Marketing & Social Media på LIDL. För att prata om deras realtidskommunikation i sociala medier. I detta avsnittet får ni höra: ⭐️ Så ser LIDLS social medie-team ut ⭐️ Så mycket görs inhouse ⭐️ Strategin för olika kanaler och målgrupper ⭐️ Så bygger man omni-tänk med sociala medier och fysiska butiken ⭐️ Matthias bästa tips för att lyckas skapa träffsäker kommunikation i sociala medier __________________________________________________________ ⬇️ Ladda ner 85 inläggsidéer för Instagram: https://digitalsnack.se/blogg/guider-och-tips/85-inlaggsideer-for-instagram Prenumerera på podden och lyssna före alla andra!