Organiskt eller sponsrat innehåll på sociala medier?

Det här är en av de frågor som ställs mest frekvent till oss. Anledningen är att den organiska räckvidden ständigt sjunker för företag på sociala medier. Många tar till plånboken direkt. Men finns det ett bättre sätt, en bättre strategi för att kombinera den organiska räckvidd med sponsrat innehåll? Det pratar vi om i det här avsnittet! Vi kommer gå igenom steg för steg hur du bygger upp en bra strategi som sedan kan boostas för bästa effekt.

Om Podcasten

Podden om allt kring sociala medier! Hör Cecilia Victoria Kärrberg berätta om insikter, möjligheter och förändringar om och kring sociala medier som du behöver ha koll på! Dessutom intressanta intervjuer med företag, varumärken och organisationer som berättar hur de lyckats skapa effekt på sociala medier. Cecilia är senior social medierstrateg och en av Sveriges mest anlitade föreläsare inom sociala medier. Hon är VD och ägare av Digitalsnack - Sociala Medierbyrå.