Kortsiktig och långsiktig marknadsföring - så skapar du en mer hållbar verksamhet

När ni planerar företagets marknadsföringsplaner vill jag att ni testar att se på marknadsföringen utifrån två perspektiv... kortsiktigt och långsiktigt. Vad behöver ni göra just nu för att få verksamheten att gå ihop och vad ska ni göra på lång sikt för att bygga varumärke och enklare kunna sälja i framtiden? Det här är en viktig del för att bygga en mer hållbar verksamhet och kan hjälpa er att välja rätt aktiviteter att fokusera på.

Om Podcasten

Välkommen till en Odd Podd med mig Nina Möller. Här delar jag med mig av tips, inspiration och erfarenheter inom marknadsföring. Jag driver byrån Odd där vi hjälper företag med allt från hemsida, e-handel, mailutskick, grafisk profil, trycksaker och så klart sociala medier. Läs mer om oss på: www.odd.se Häng med oss på Instagram @odd.se