Kundnöjdhet som drivkraft för engagemang

I detta avsnitt har vi träffat supertalangen Martina Klingvall Holmström, grundare och vd för Telness. Hennes ambition är att utmana den dåliga uppfattningen inom telekombranschen genom att prioritera kundnöjdheten och vända upplevelsen till något positivt för kunden. Hur kan kundupplevelsen bli ett bränsle in i teamets engagemang och välmående? Hör Martina berätta om utmaningarna och möjligheterna med att vara en start-up som utmanar en traditionell bransch och hur värderingsstyrt arbete och en konkret strategi för företagskulturen har varit två framgångsfaktorer för Telness.

Om Podcasten

Älskar du också att engagemang och välmående? Då är du hjärtligt välkommen till Engagemangspodden och oss på Hej Engagemang. Vi är en rörelse som verkar för ett mer engagerat och välmående Sverige. Ett Sverige där vi går till arbetet för att vi vill, tycker det är kul, känner oss värdefulla och utvecklas. Inte för att vi måste. Syftet med Engagemangspodden är att sprida kunskap och inspiration om just engagemang. Detta engagemang som är så jäkla viktigt både för välmående, samarbete, utveckling och goda prestationer. I podden möter du gäster som skapat fantastiska resultat genom att fokusera på människorna i organisationen i första hand. Som fått dem att känna sig som riktiga superhjältar på jobbet. Gästerna är allt från vd:ar, chefer, medarbetare, forkskare, ja helt vanliga människor som tillsammans med andra skapat magi. Välkommen till ett mer engagerat och välmående Sverige!