Finns kunden i ert styrelserum? (🇾đŸ‡Ș) Taha Fazlhashemi CPO, OPEN

Taha har en lÄng bakgrund inom bÄde sÀlj- och produktledning, idag som CPO pÄ OPEN. OPEN Àr ledande i Norden pÄ helhetslösningar för kassa och betallösningar för bl.a. restauranger, nattklubbar och rederier. "En sak som jag tycker alla borde frÄga sig, oavsett vilket typ av bolag du driver, Àr er kund nÀrvarande i styrelserummet?" Taha gÄr in pÄ detaljerna hur ni sÀkerstÀller att hela organisationen arbetar för uppfylla kundens mÄlsÀttning med er lösning, frÄn ett vÀrdedrivet produktutvecklingsperspektiv, hela vÀgen genom kundorganisationen till prospektering. Vi fÄr ta del av vilka nyckeltal som pÄ riktigt gör skillnad och svaret pÄ frÄgan, vem som faktiskt bÀr ansvaret för kunden? Det hÀr avsnittet Àr för dig som vill sÀkerstÀlla operationell excellence.

Om Podcasten

An B2B nisched AW-podcast focused on growth and profitability.