107. Arnas Jacevicius - Co-Founder A Cool Agency: Learnings from spending 50 Million Euros on Facebook Ads

A Cool Agency’s VD Arnas Jacevicius gästar podden Framtidens E-Handel och delar med sig av allt mellan himmel och jord när det kommer till performance marketing, på engelska i detta avsnitt. Vi börjar med en ganska lång konversation om personlig utveckling, struggles och självbild och hans Ayahuasca tripp. Om ni vill hoppa över introt med Arnas kan ni hoppa direkt till minut 30. Ta del av Arnas resa i detta avsnitt i Framtidens E-handel.Arnas berättar sedan om vad performance marketing verkligen är, kreativa sätt han går tillväga för att se om viss content funkar eller ej, och hur man kommunicerar så att kunderna känner sig förstådda på djupet. Han förklarar även hur mycket tid och pengar som borde spenderas i early, mid och late funnel, hur man identifierar vilken kanal som driver in flest kunder, och utmaningarna som D2C brands kommer stöta på framöver. Arnas berättar slutligen om hur viktigt det är att våga byta content och vilka otroliga förändringar det kan ge.Här hittar du Arnas & A Cool Agency:https://www.linkedin.com/in/arnas-jacevicius-5656b1162/ https://www.linkedin.com/company/a-cool-agency/  Följ Björn på LinkedInhttps://www.linkedin.com/in/bjornspenger/  Följ Framtidens E-handel på LinkedInhttps://www.linkedin.com/company/framtidens-e-handel/  Besök vår hemsida & Instagramhttps://www.framtidensehandel.se/ https://www.instagram.com/framtidens.ehandel/  Sponsorhttps://centra.com/ https://www.converdiant.com/  Tusen tack för att du lyssnar!Support till showen http://supporter.acast.com/framtidens-e-handel. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Om Podcasten

Framtidens E-Handel är podcasten där Björn Påhlman Spenger träffar de mest intressanta personerna, entreprenörerna, och specialisterna inom retail och ehandel.Med syftet att inspirera, utveckla och utbilda fler till att skapa framgångsrika affärsidéer, får vi i podden höra om gästernas inspirerande resor, med djupa insikter om hur man bygger något framgångsrikt i dagens retail klimat. Du får höra värdefulla tips och råd, blandat med underhållning och spännande historier, i en avslappnad miljö.Björn är entreprenör och investerare inom retail. Han startade sin första e-handel vid 15 års ålder, är medgrundare till e-handelsbolaget Confident Living, och driver idag Fashion Tech Group som äger varumärkena MIKUTA och CEST NORMAL. Björn har också varit rådgivare till några av Sveriges mest framstående företag och varumärken.Nya avsnitt kommer varje vecka på fredagar kl. 06:00. Glöm inte att prenumerera!En podcast av: Björn Påhlman SpengerLänkar: Hemsida | Följ på YouTube | Följ på LinkedInSökord: D2C, direct-to-consumer, retail, ehandel, handel, entreprenörskap, entreprenör, entreprenörer, inspiration, jobb, dagens industri, ehandelspoddenSupport till showen http://supporter.acast.com/framtidens-e-handel. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.