206. Jonas Hagströmer Theodorsson: Keywordio - Om product-market-fit, e-handlares viktigaste KPIer, och performance marketing

Keywordios delägare Jonas Hagströmer Theodorsson gästar podden Framtidens E-Handel och delar med sig av sin expertis inom performance marketing.Intro av Jonas och hans resa med sorg och vad som är viktigt i livet.8 min - Hur balanserar man sitt privata och professionella liv? Att ta hand om sina följare. 16 min - Hur skapar man product market fit? Vilka KPIer är absolut viktigast för e-handlare? Hur ska man navigera bland alla trafikgenerering kanaler? 35 min - Vart börjar man och hur utvecklar man sin marknadsmix som ett D2C varumärke? 41 min - Vilken typ av content funkar bäst på olika plattformar? Vilken process i contentskapandet är mest effektiv? Och vad är CLTV? Här hittar du Jonas & Keywordio:https://www.linkedin.com/in/jonastheodorsson/?originalSubdomain=se https://www.keywordio.com/ Följ Björn på LinkedIn:https://www.linkedin.com/in/bjornspenger/ Följ Framtidens E-handel på LinkedIn:https://www.linkedin.com/company/framtidens-e-handel/ Besök vår hemsida & Instagram:https://www.framtidensehandel.se/ https://www.instagram.com/framtidens.ehandel/ Sponsor:https://www.treyd.io/  Poddklippare Michaela Dorch:https://www.linkedin.com/in/michaela-dorch-6a9a84113/ Tusen tack för att du lyssnar!Support till showen http://supporter.acast.com/framtidens-e-handel. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Om Podcasten

Framtidens E-Handel är podcasten där Björn Påhlman Spenger träffar de mest intressanta personerna, entreprenörerna, och specialisterna inom retail och ehandel.Med syftet att inspirera, utveckla och utbilda fler till att skapa framgångsrika affärsidéer, får vi i podden höra om gästernas inspirerande resor, med djupa insikter om hur man bygger något framgångsrikt i dagens retail klimat. Du får höra värdefulla tips och råd, blandat med underhållning och spännande historier, i en avslappnad miljö.Björn är entreprenör och investerare inom retail. Han startade sin första e-handel vid 15 års ålder, är medgrundare till e-handelsbolaget Confident Living, och driver idag Fashion Tech Group som äger varumärkena MIKUTA och CEST NORMAL. Björn har också varit rådgivare till några av Sveriges mest framstående företag och varumärken.Nya avsnitt kommer varje vecka på fredagar kl. 06:00. Glöm inte att prenumerera!En podcast av: Björn Påhlman SpengerLänkar: Hemsida | Följ på YouTube | Följ på LinkedInSökord: D2C, direct-to-consumer, retail, ehandel, handel, entreprenörskap, entreprenör, entreprenörer, inspiration, jobb, dagens industri, ehandelspoddenSupport till showen http://supporter.acast.com/framtidens-e-handel. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.