7. Kändismarknadsföring

I det här avsnittet pratar Michaela och Madeleine om vad bla. Vildmarkshotellet, Joe and The Juice och Skincity har gemensamt, vad är det som gör att Michaela blir förbannad på Ikea och varför en internationell föreläsare vill köpa en TUNG ring till Madeleine! In och lyssna på veckans avsnitt. 

Instagram:

@madeleinearndt

@arndtmichaela

LinkedIn:

Madeleine Arndt

Michaela Arndt

 

Vill du lära dig mer om försäljning?

Läs mer på: www.closersonly.se

 

Om Podcasten

Följ systrarna och företagarna Michaela Arndt, 29 år och Madeleine Arndt, 26 år när de delar med sig av deras vardag när de gör karriär. De har byggt upp Sveriges största säljakademi för ungdomar, drivit det största nätverket för försäljningsansvariga och nyligen sålt sitt första bolag. Idag driver de Closers Only som är en plattform inom försäljning där de bland annat arrangerar Sveriges största event för säljare med några av Sveriges och världens främsta föreläsare!