72 Att vara närvarande i ett säljmöte

Att vara närvarande i ett säljmöte bygger gillande och förtroende. Men det kan finnas orsaker till att inte vara närvarande som t.ex. hur man mår, saker som händer och aviseringar på dator, telefon och klockor. Som tur är så finns det finns strategier för att vara mer närvarande och det pratar vi om i detta avsnitt. Skall jag avbryta ett möte där motparten inte är närvarande? Hur jag kan öka närvaron och engagemanget i ett säljmöte? Lyssna på detta avsnitt så får du svar. 

Om Podcasten

Vi arbetar efter tesen att försäljning är hjärtat i all kommersiell verksamhet. Vi förflyttar våra kunder från ett konstaterat nuläge till ett planlagt önskat läge. I den här podden får du veta hur detta går till.  Vi som medverkar är Mikael Weléen, Cecilia Sandqvist, Elin Malke och Martin Stenman.  www.greatgroup.se Greatpodden produceras och programleds av Tomas Tränkner.