29. Är media dött?

Temat för detta poddavsnitt är den så kallade “mediedöden”. I Sverige har vi under de senaste 10 åren upplevt en minskning av redaktionell journalistik i form av nedlagda tidningar, stora uppsägningar av journalister, och i det stora hela, mindre traditionell press att arbeta med i samband med marknadskommunikation. Vad är anledningen till detta, och kan man verkligen säga att media dör? Detta och mycket mer gällande vad man ska göra för att anpassa sin marknadskommunikation efter det moderna medielandskapet kommer Johanna och Natalie att prata om under veckans poddavsnitt av Inte bara PR.

Om Podcasten

Välkomna till podden Inte bara PR! Vi på kommunikationsbyrån Archetype i Stockholm älskar poddar. Därför vill vi bidra till poddosfären med vår expertis inom kommunikation. I varje avsnitt pratar Natalie eller Anton på Archetype med en av kollegorna om allt från trender inom kommunikation till ny teknik och hur företag bör agera för att slå igenom bruset med sina produkter och tjänster - det vill säga de spännande områden som våra kunder arbetar med. Vi tar gärna emot synpunkter och kommentarer via: stockholmpodd@archetype.co