#13 - Vi pratar Edelmans Trust Barometer och See-Think-Do-Care

I avsnitt #13 pratar vi bland annat om Avinash Kaushiks modell See-Think-Do-Care. Men som vanligt hinner vi med andra ämnen också ,som t ex Edelmans Trust Barometer, senaste uppdateringarna i Google Tag Manager och förändringar i relevance score hos Facebook. = = = = = = = = = = = = = = = = = I DETTA AVSNITT: - See-Think-Do-Care som Content-modell - Förändringar i Facebooks relevansresultat - Google Tag Manager uppdatering - Edelmans Trust Barometer - Google Earth Studio, nytt verktyg från Google = = = = = = = = = = = = = = = = = OM PODDEN: Vilka är Jakob och Jakob och vad är det här för podd? Den ene heter Jakob Rydberg och är digital strateg och taktiker på contentbyrån Contentbyrån. Och den andre är Jakob Mjöbring, digital strateg och konsult på PR-företaget PunktPR. I den här podden diskuterar de digital marknadsföring och PR med ett "utanför-tullarna-perspektiv", för de små och mellanstora företagen. = = = = = = = = = = = = = = = = = KONTAKT: - På jakobjakob.se finns länkar till podden på bl a Spotify, iTunes och Acast. - Jakob Mjöbring mejlar du du på jakob@punktpr.se - Jakob Rydberg mejlar du på jakob@contentbyran.se

Om Podcasten

Podcast by Jakob Mjöbring & Jakob Rydberg