#22 - Spaningarna om 2019, hade vi rätt eller fel?
I avsnitt #22 går vi igenom våra profetior för 2019 - hur bra stämde dem? = = = = = = = = = = = = = = = = = I DETTA AVSNITT: - Sociala medier under 2019, hur gick det, mötte vi en tydlig motreaktion? - "Den fina reklamen" - har den peakat? - AI - har den slagit igenom brett enligt Mjöbrings spaning? - Marknadsteknologi? - Tidningar och klimat som stora teman, korrekt? - Jakob Rydberg har testat Google Stadia - Brittany Kaiser (Filmen "The Great Hack") som finbesök till eventet HOUSE i Umeå och Luleå. = = = = = = = = = = = = = = = = = OM PODDEN: Vilka är Jakob och Jakob och vad är det här för podd? Den ene heter Jakob Rydberg och är digital strateg och taktiker på contentbyrån Contentbyrån. Och den andre är Jakob Mjöbring, digital strateg och konsult på PR-företaget PunktPR. I den här podden diskuterar de digital marknadsföring och PR med ett "utanför-tullarna-perspektiv", för de små och mellanstora företagen. = = = = = = = = = = = = = = = = = KONTAKT: - På jakobjakob.se finns länkar till podden på bl a Spotify, iTunes och Acast. - Jakob Mjöbring mejlar du du på jakob@punktpr.se - Jakob Rydberg mejlar du på jakob@contentbyran.se