Är Account Based Marketing (ABM) något för dig? – med content spanarna

Account Based Marketing (ABM) innebär att varje kund betraktas som en egen marknad som kräver sin egen marknadsföring och sin egen försäljningsinsats. Med digitala lösningar är det möjligt, säger mjukvarurföretag som Vendemore, och lovar fantastiska resultat med sina lösningar för annonsering. Är det en helig gral för B2B-företag? Eller är det kejsarens nya kläder? Det är frågor som content spanarna – Malin Sjöman, Pia Tegborg och Thomas Barregren – tar sig an i avsnitt 171 av Kntnt

Om Podcasten

Varje vecka samtalar Pia Tegborg och Thomas Barregren med en gäst om marknadsföring och försäljning i allmänhet, content marketing och inbound marketing i synnerhet, och näraliggande ämnen som kommunikation, PR, varumärke, SEO, sociala medier, native advertising, reklam med mera. Du hittar alla avsnitt på https://www.kntnt.se/radio.