25. Daniel Ewerman om kundupplevelse och kundlojalitet

Daniel Ewerman är industridesignern som blev expert på kundupplevelsen och kundlojalitet. Daniel har sedan 90-talet arbetat med att hjälpa företag att förstå och kartlägga sina kundresor. Det är få företag som är riktigt bra på att förstå sin kundresa, något som Daniel menar är avgörande för att lyckas. Vill du förstå hur du som företag kan tänka och sätta igång med att förstå din kundresa? Då är avsnittet med Daniel ett måste. Få reda på vad han anser är framgångsreceptet för att ta din verksamhet till nästa nivå! #KommuniceraMERA är en podd som görs utav Sophie Hedestad.

Om Podcasten

Välkommen till "Nå Mål" – en inspirerande podcast där Sophie Hedestad från NOQX.io gästas av framstående näringslivsprofiler som delar sina unika resor och vägar till framgång. I varje avsnitt får du följa med bakom kulisserna när våra gäster berättar om sina utmaningar, lärdomar och de avgörande ögonblicken som ledde dem till att nå sina mål. Oavsett om du är entreprenör, företagsledare eller bara söker motivation, kommer "Nå Mål" att ge dig insikter och verktyg för att förverkliga dina egna drömmar och ambitioner. Lyssna in och bli inspirerad av de personliga berättelserna och praktiska råden från Sveriges mest inflytelserika och framgångsrika näringslivsprofiler. Dags att nå dina mål med "Nå mål"!