85. Marika Baltscheffsky: Strategier för Att Utveckla Ett Framgångsrikt Varumärke

Välkommen till Kommunicera Mera med mig, Sophie Hedestad! I detta avsnitt träffar vi Marika Baltscheffsky, en erfaren marknadschef med en fascinerande resa från den kreativa byråvärlden i New York till det datadrivna arbetssättet på Google och nu som ny CMO på Carla. Carla är ett bolag som säljer och köper elbilar online och Marika delar med sig av hur de kombinerat kreativitet med data för att bygga ett framgångsrikt varumärke. Vi tar också upp en specifik kampanj Marika körde med Klingit, där vi diskuterar hur man sticker ut i bruset och kommunicerar på ett engagerande sätt. Så, luta dig tillbaka och förbered dig på att njuta lika mycket av den här konversationen som jag gör. Låt oss dyka in i ännu ett spännande avsnitt av "Kommunicera Mera"!

Om Podcasten

Välkommen till "Nå Mål" – en inspirerande podcast där Sophie Hedestad från NOQX.io gästas av framstående näringslivsprofiler som delar sina unika resor och vägar till framgång. I varje avsnitt får du följa med bakom kulisserna när våra gäster berättar om sina utmaningar, lärdomar och de avgörande ögonblicken som ledde dem till att nå sina mål. Oavsett om du är entreprenör, företagsledare eller bara söker motivation, kommer "Nå Mål" att ge dig insikter och verktyg för att förverkliga dina egna drömmar och ambitioner. Lyssna in och bli inspirerad av de personliga berättelserna och praktiska råden från Sveriges mest inflytelserika och framgångsrika näringslivsprofiler. Dags att nå dina mål med "Nå mål"!