Skapa service och bemötande i världsklass

Hur blir man världsmästare i service och bemötande? Det är faktiskt inte så svårt som man kanske kan tro. Med små enkla knep, som kanske till och med känns självklara, kan det gå från okej till service i världsklass. Lyssna på Marie Forssell, ledarskapskonsult, som menar att det är de små detaljerna i vårt bemötande som gör stor skillnad för kundens upplevelse. Att lyssna ”som ett öppet hav,” bortom fakta och det som faktiskt sägs. Att lyssna djupare.

Om Podcasten

Den här podden handlar om ovanliga ämnen som ger värdefull kunskap. Ett ämne, en utbildare, ett samtal. Missa inte den korta versionen av varje avsnitt för ännu mer tips och kunskap. Utgivare av denna podd är Kompetenstjänst, ett utbildningsföretag som erbjuder utbildningar och föreläsningar för fortbildning inom offentlig sektor. De ämnen som framförallt kommer behandlas i denna podd är inom barn och utbildning, omsorg och stöd, hälsa och sjukvård.