Hantera medarbetare som är tysta på möten

Hur hanterar man medarbetare som inte vill prata på möten? Ledarskapscoachen Annah Thunberg och HR-chefen Karin Hansson delar med sig av sina bästa lärdomar, strategier och verktyg för att hantera tysta medarbetare på arbetsplatsen.Vi pratar om hur man ska tänka när man märker att en medarbetare är tyst på möten. Vi pratar om hur man själv bör reflektera över sitt ledarskap och hur man använder sitt kreativa tänkande för att hitta lösningar. Dessutom går vi igenom praktiska verktyg för att bemöta osäkerhet, ovilja och andra anledningar till tystnad från medarbetare, vilka frågor som är viktiga att ställa och massor av annat! Tusen tack för att du lyssnar!Annah Thunbergs hemsida: https://ledarskapscoachen.nu/Följ Annah Thunberg och Karin Hansson på:Instagram: https://www.instagram.com/ledarcoachen/LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/annah-thunberg-537a1291/Instagram: https://www.instagram.com/hr_chefen_tar_ordet/LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/karin-al-maliki-hansson-35658645 Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Om Podcasten

Podden som utvecklar ledare och medarbetare. Ledarskapscoachen Annah Thunberg och HR-chefen Karin Hansson ger praktiska tips och verktyg för att stärka ledarskapet, medarbetarskapet och hur man kan bemöta negativa beteenden på jobbet av olika slag. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.