Tisdagar LinkedInpodden

127 Så hanterar du LinkedIn effektivt

av LinkedInpodden | Publicerades 3/16/2021

I dagens avsnitt pratar vi om hur du kan använda LinkedIn på ett effektivt sätt med hjälp av externa verktyg. Det är en fråga som Linda har fått tillsänt sig och hur hon arbetar. Först handlar det om att ha ett planeringsverktyg Trello, Google Docs eller Excel. Det viktiga är att du har ett verktyg som du ska komma åt överallt. För du att snabbt ska skriva ner dina idéer kan du använda Google Keep eller anteckningar i mobilen.

Om Podcasten

Detta är podden för dig som vill lära dig om LinkedIn. LinkedInpodden är för dig som fokuserar på LinkedIn och vill få bättre effekt och nå resultat. Linda Björck och Tomas Tränkner står bakom podden. Då och då är det gäster med och vårt är fokus är värde för dig som lyssnar. Podden är konkret och fullmatad med tips som du direkt får användning av. Vill du vara gäst eller har tips på en gäst – kontakta oss!