Så utmanar du logistikbranschen och förstår vad kunden vill ha - Simon Strindberg

En aktör som verkligen förändrat hemleveranser är uppstickaren Budbee, som gått från en startupidé till ett bolag med miljardvärdering. I det här bonusavsnittet får du konkreta tips och inspiration från Simon Strindberg, CMO på Budbee. Hur gör man för att utveckla en tjänst som utmanar traditionella tankesätt och befintliga aktörer? Vad är extra viktigt för att lyckas? Och hur blir man en kundfokuserad organisation som förstår vad kunden vill ha? Hela intervjun om Budbees resa, kundupplevelse och hur man vågar utmana logistikbranschen i, finns i avsnitt 12 av Logistik Överallt. Prenumerera gärna på Logistik Överallt i poddapparna och följ oss på instagram @logistikoverallt.

Om Podcasten

Logistik finns överallt och förtjänar mer utrymme. Podden Logistik Överallt är en lättsam, inspirerande och utbildande podd som lyfter logistikens roll och gör det enkelt för lyssnaren att hålla sig uppdaterad. I podden intervjuas Sveriges smartaste logistikexperter, där det viktigaste inom ämnet sammanfattas på ca 25 minuter. Syftet med Logistik Överallt är att inspirera, utmana och utbilda inom komplexa ämnen på ett enkelt sätt. Oavsett vilket logistikämne som lyfts, har avsnitten alltid ett starkt fokus på trender, framtid och hållbarhet.