Avsnitt 52: Så träffar du dina kunder med rätt budskap på rätt plats

I den digitala världen är det traditionella annonsköpets värld förbi. I stället har en ny form av av annonsköp, programmatisk annonsering, öppnat helt nya möjligheter att på enklaste, billigaste och säkraste sättet träffa rätt målgrupp.

I Markets gästpodcast pratar vi programmatisk annonsering med Magnus In De Betou, ansvarig för programmatiska onlineköp hos TBS Mediabyrå. Här berättar han bland annat om hur det fungerar, vilka fördelar det har för detaljhandelskedjorna och varnar för fällorna man som annonsköpare kan gå i.

Om Podcasten

Markets podcast bjuder in aktuella personer från detaljhandeln för att diskutera stora och små frågor. En lagom uppdatering på väg till jobbet eller under löprundan. Värdar: Mikael Sydner och David Jansson. Har du synpunkter? Hör gärna av dig till oss!En podcast från Bonnier News. redaktionen@market.se