#35: Med örat mot rälsen! Mats Söderberg från Feedbacklab guidar oss till effektivt arbete med feedback och CX

Att lyssna på och förstå sina kunder har alltid varit viktigt. Men kraven på kundupplevelse ökar ständigt och dåliga kundupplevelser sprider sig lätt i sociala medier och därför är kanske bra kundupplevelser viktigare än någonsin. Men hur håller man koll på vad kunderna egentligen tycker och tänker? Och hur kan man förstå och överträffa människors förväntningar? I dagens avsnitt guidas vi till mer strukturerat och automatiserat arbete med feedback och CX av Mats Söderberg på Feedbacklab by Differ. Det blir ett spännande samtal kring utmaningar och trendspaningar inom Customer Experience, Feedback Management, textanalys och CX som konkurrensmedel. Mats delar frikostigt med sig av många insikter, tips och idéer på hur man kan arbeta effektivt med Customer Experience.  Vi avslutar avsnittet, precis som vanligt, med ett bok- och skivtips. Mycket nöje! Ps. När vi ändå pratar feedback… vi är jätteintresserade av att höra vad du tycker och tänker om podden, hör gärna av dig med kommentarer, önskemål eller tips på magnusochrikard@gmail.com eller på vår LinkedInsida.

Om Podcasten

Häng med på guidad tur – i sällskap av en ny gäst varje avsnitt pratar Magnus och Rikard om marknadsföring, marknadsundersökningar, analys och försäljning. Nytt avsnitt varannan fredag. Häng med! Eller inte. Gör som du vill :)