Så balanseras performance och varumärke - Arash Gilan, VD Viva Media

Vad händer när performance-hetsen släpper och fler och fler bolag behöver få ordning på sitt varumärke för att överleva? Tillsammans med Arash Gilan, vd på marknadsföringsbyrån Viva Media finner Erik svaret på hur företag hittar rätt balans och maximerar värdet av sina marknadsinvesteringar. Samtalet handlar också om hur viktigt det är att förälska sig i marknadsföring.   Om gästen: Arash Gilan är vd och medgrundare av marknadsföringsbyrån Viva Media. Han brinner för digitalisering, e-handel och varumärke och framförallt kombinationen av de tre. Förutom hans passion för marknadsföring drivs han av möjligheten att skapa saker tillsammans. Förutom att framgångsrikt växt Viva Media har Arash skrivit tre böcker om e-handel och driver även den mycket uppskattade VD-podden.   Här hittar ni hans senaste bok “En djävul på e-handel”: https://www.endjavelpaehandel.se/forfattarna Hitta mer information om Arash här: https://www.arashgilan.com/bio Här finner ni mer information om Viva Media: https://vivamedia.se   Länkar till kampanjer att förälska sig i:  Volvo Trucks Live test series:  https://www.youtube.com/watch?v=dMiKvLbYPPE Apple vs Pc: https://www.youtube.com/watch?v=7tYwt1rkK4Y&feature=emb_imp_woyt Red Bull: The “Stratos” Campaign: https://www.youtube.com/watch?v=FHtvDA0W34I Old Spice: https://www.youtube.com/watch?v=qSkMYGBtFI8&feature=emb_title

Om Podcasten

Erik Modig söker svaret på hur du uppnår högsta möjliga effekt och effektivitet med dina marknadsföringsinvesteringar. I första säsongen möter Erik tio VD:ar på olika marknadsföringsbyråer för att mjölka dem på deras bästa tips för hur man lyckas med deras specifika typ av marknadsföring. Gästerna går igenom hur du lyckas med reklam, PR, digitalt, automation, sponsring, growth, media, upplevelser, personalisering, varumärke och annat som bidrar till tillväxt på kort och lång sikt. Lär dig hur du får ut det mesta möjliga från alla olika typer av byråer. Podcasten är för dig i ledningsgrupp som vill lära dig mer om området, eller för dig som är chef/har chefsambitioner inom marknadsföring.