Så lyckas ni med datadriven marknadsföring - Matilda Jansson, VD Precis Digital

Hur överlever och excellerar datadrivna marknadsförare efter GDPR? Det är frågan som Matilda Jansson, VD på Precis Digitalt ägnat sin tid åt att besvara de senaste åren. Tillsammans med Erik Modig gräver de djupare i dagens utmaningar för datadriven marknadsföring för att hitta receptet bakom de bolag som lyckas. Här får ni höra Matilda berätta om hennes syn på hur du lyckas när förutsättningarna ständigt förändras.    Om gästen Matilda Jansson är analytikern som gått till att bli VD för en av Sveriges snabbast växande byråer. Med flera år på kundsidan, som ansvarig för digital marknadsföring, har hon framgångsrikt gått över till Precis Digital. Efter att återhämtat sig från sin GDPR ångest är det fokus på alla nya möjligheter även om spelplanen har förändrats och samarbetet med kunder blivit viktigare än någonsin.    Här finner ni mer information om Precis Digital: https://www.precisdigital.com/

Om Podcasten

Erik Modig söker svaret på hur du uppnår högsta möjliga effekt och effektivitet med dina marknadsföringsinvesteringar. I första säsongen möter Erik tio VD:ar på olika marknadsföringsbyråer för att mjölka dem på deras bästa tips för hur man lyckas med deras specifika typ av marknadsföring. Gästerna går igenom hur du lyckas med reklam, PR, digitalt, automation, sponsring, growth, media, upplevelser, personalisering, varumärke och annat som bidrar till tillväxt på kort och lång sikt. Lär dig hur du får ut det mesta möjliga från alla olika typer av byråer. Podcasten är för dig i ledningsgrupp som vill lära dig mer om området, eller för dig som är chef/har chefsambitioner inom marknadsföring.