Så lyckas ni med personalisering - Emma Storbacka, VD Avaus

Hur effektiviserar man marknad och sälj med hjälp av data och automatiseringar? Tillsammans med Emma Storbacka, VD på Avaus pratar Erik om vikten av att förstå och alltid hålla fokus på kunden. Emma förklarar varför Avaus kan ses som en effektiviseringsbyrå och varför frågan “vem äger kunden internt” är helt avgörande för att lyckas med modern marknadsföring.    Om gästen:  Emma Storbacka är vd på Avaus. Hon är en av de starkaste rösterna i Norden när det kommer till hur marknadsföringens landskap förändras med användningen av data, personalisering och automatisering. Hon ses oftast som talare på konferenser där hon förespråkar hur kombinationen av data och kundfokus leder till affärsutvecklande personalisering.    Här finner ni mer information om Avaus: https://www.avaus.com/ Emmas LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/emmastorbacka/

Om Podcasten

Erik Modig söker svaret på hur du uppnår högsta möjliga effekt och effektivitet med dina marknadsföringsinvesteringar. I första säsongen möter Erik tio VD:ar på olika marknadsföringsbyråer för att mjölka dem på deras bästa tips för hur man lyckas med deras specifika typ av marknadsföring. Gästerna går igenom hur du lyckas med reklam, PR, digitalt, automation, sponsring, growth, media, upplevelser, personalisering, varumärke och annat som bidrar till tillväxt på kort och lång sikt. Lär dig hur du får ut det mesta möjliga från alla olika typer av byråer. Podcasten är för dig i ledningsgrupp som vill lära dig mer om området, eller för dig som är chef/har chefsambitioner inom marknadsföring.