Elin Larsson

Filippa K är ett Modesveriges allra starkaste varumärken. Under ytan har bolaget i många år arbetat med ett hållbarhetsarbete, men det har samtidigt riktigt kommunicerats utåt. Men nu har det blivit ändring på det. Hör Elin Larsson, hållbarhetschef på Filippa K, berätta i “Ulfs lunch” om hur hållbart mode handlar om betydligt mer än produktion och textilier, det börjar redan med formgivningen och omfattar ett utforskande av morgondagens hållbara affärsmodeller. For information regarding your data privacy, visit acast.com/privacy

Om Podcasten

På jakt efter de bästa idéerna äter jag ständigt lunch med nytänkare. Hittills har jag träffat över 1 000 personer vid mitt stambord på Fotografiska i Stockholm. Min utgångspunkt är enkel: jag bjuder på lunchen, du på idéerna! I den här lunchpodden möter du några av mina spännande gäster som delar med sig av idéer som gör skillnad. Ulf Skarin, professional luncheater www.ulfslunch.se Instagram: #ulfslunch LinkedIn: Ulfs lunch Facebook: #ulfslunch Twitter: @UlfSkarin See acast.com/privacy for privacy and opt-out information.