150: Öka din försäljning och få nöjda kunder

Hur kan du öka din försäljning och få nöjda och återkommande kunder? Sluta sälja och tänk istället service – utgå ifrån ”värdskap” när du möter kund. Men vad menas egentligen med ”värdskap” och varför fungerar det?  Lyssna på detta avsnitt av Nätverkspodden där Maiwi Wernersson tipsar om hur man kan nå ökad försäljning och få nöjdare kunder genom att ändra mindset. Marie Hagberg intervjuar. Maiwi Wernersson är säljcoachen och föreläsaren med lång erfarenhet inom försäljning och som vill lära och inspirera företagare till att nå ökad försäljning.   Vill du stötta Nätverkspodden? Trevligt! Då finns det olika alternativ: Sponsra ett avsnittDu kan sponsra ett helt avsnitt av Nätverkspodden och då själv prata nätverkande, PR eller marknadsföring. Hör av dig till marie@hjalpenjournalist.nu för en offert eller ring 0761-627 433. SwishaSwisha valfri summa (10 kronor är också ett bidrag!) till 0761-627 433. Prenumerera via iTunes/recenseraVi skulle också bli glada om du vill prenumerera på Nätverkspodden via iTunes och förstås skriva en recension när du ändå är där!  PrenumereraEtt väldigt sporadiskt nyhetsbrev om Nätverkspodden kan du få om du skriver upp ditt namn och bästa e-postadress --->här

Om Podcasten

Nätverkspodden. Om nätverkande, PR och marknadsföring med Nina Jansdotter och Marie Hagberg.