158 - Service som konkurrensfördel!

I dagens avsnitt av Nätverkspodden pratar vi om service som konkurrensfördel. Även missnöjda gäster och kunder kan bli ambassadörer om vi bemöter dem på rätt sätt.  Bland annat tar vi upp: - Bra service - en konkurrensfördel - Hur gör du om du vill bli bättre på service? - Hur du bemöter missnöjda kunder - ...Lyssna på dagens samtal mellan 35-åriga hotelldirektören och fd elitgymnasten Hannah Billberg samt Marie Hagberg.  Vill du stötta Nätverkspodden? Trevligt! Då finns det olika alternativ:Sponsra ett avsnittNär du sponsrar ett avsnitt får du själv prata nätverkande, PR, marknadsföring... eller relaterat ämne. Hör av dig till marie@hjalpenjournalist.nu för offert.SwishaSwisha valfri summa (10 kr är också ett bidrag) till 0761-627 433Prenumerera via iTunes/recenseraVi skulle bli väldigt glada om du vill prenumerera på Nätverkspodden och allra helst även recensera den på iTunes.   

Om Podcasten

Nätverkspodden. Om nätverkande, PR och marknadsföring med Nina Jansdotter och Marie Hagberg.