Omniarch Podcast #4: Marknadsmix för e-handel

I detta korta och matiga podcast avsnittet svarar vi bland annat på frågor såsom: - Måste man spendera pengar på marknadsföring? - Cost of Sale (COS) - vad är det? - Hur stor COS ska man ha? - COS för brand - COS för retail - Viktigaste för marknadsmixen - Testbudget för att testa, testa, testa… - Måste man ha en mix? - Tik Tok i mixen för att nå ny målgrupp - Social och Google - Mix för bolag i storleken 10, 100, 500 msek - Räckviddsmedia - vad är det? - Performance Marketing - utmaningar för marknadsmixen - Avslutningsvis: Vad köpte du, från vem och hur var kundupplevelsen? Är ni intresserade att läsa mer om Omniarch, vad vi gjort och hur vi jobbar - välkommen till www.omniarch.se

Om Podcasten

Omniarch är en av Sveriges ledande konsultbyråer inom digital tillväxt och e-handel. Omniarch Podcast drivs av Jojje Borssén (Senior Konsult) som tillsammans har lång och gedigen erfarenhet av e-handel i olika former. I podden intervjuas spännande människor om ännu mer spännande ämnen inom vår bransch. Läs mer om oss på www.omniarch.se