All Time Best of: Så byggde Johanna upp Equestrian – världens största ridvarumärke på Instagram
Johanna Ingelsson är grundare av Equestrian Stockholm – ridklädesvarumärket som blivit en supersuccé. Idag är man världens största ridvarumärke på Instagram och omsätter efter bara några år en bra bit över 50 miljoner kronor. I det här avsnittet delar Johanna sina viktigaste tankar om: – Hur man bygger ett superstarkt varumärke i sociala medier – Sina viktigaste tips för snabbväxande e-handel – Hennes dagliga rutiner och vanor som gör störst skillnad – Hur hon bygger ett riktigt vasst team Och mycket annat. Du hajar, detta är ett måsteavsnitt. Trevlig är hon också. Luta dig tillbaka och njut! Info: Avsnittet har sänts tidigare, men vi älskade det så mycket att vi bara måste köra det igen. I Ordinary People who do Badass Things berättar Sveriges främsta entreprenörer hur de gått från vanliga liv till att skapa landets häftigaste företag och varumärken. Programledare är entreprenören och författaren Gustaf Oscarson. Alla avsnitt och intervjuer på www.driva-eget.se. Ordinary People who do Badass Things ges ut av We are Business Nordic AB. Vi samlar och skapar världens bästa kunskap, verktyg, inspiration och nätverk inom företagande. Häng med!