Så byggde Johanna Equestrian Stockholm – världens största ridvarumärke på Instagram

Johanna Ingelsson är grundare av Equestrian Stockholm – ridklädesvarumärket som blivit en supersuccé. Idag är man världens största ridvarumärke på Instagram och omsätter efter bara några år en bra bit över 50 miljoner kronor. I det här avsnittet delar Johanna sina viktigaste tankar om: – Hur man bygger ett superstarkt varumärke i sociala medier – Sina viktigaste tips för snabbväxande e-handel – Hennes dagliga rutiner och vanor som gör störst skillnad – Hur hon bygger ett riktigt vasst team Och mycket annat. Du hajar, detta är ett måsteavsnitt. Trevlig är hon också. Luta dig tillbaka och njut! I Ordinary People who do Badass Things berättar Sveriges främsta entreprenörer hur de gått från vanliga liv till att skapa landets häftigaste företag och varumärken. Programledare är entreprenören och författaren Gustaf Oscarson. Alla avsnitt och intervjuer på www.driva-eget.se. * I avsnittet presenteras ett erbjudande från Fortum. Klicka här för att läsa mer om erbjudandet. Ordinary People who do Badass Things ges ut av We are Business Nordic AB. Vi samlar och skapar världens bästa kunskap, verktyg, inspiration och nätverk inom företagande. Häng med!

Om Podcasten

Sverige främsta entreprenörer och företagsbyggare avslöjar sina viktigaste hemligheter och strategier i Ordinary People who do Badass Things. Driver du företag och vill bli en entreprenör i världsklass är detta podden för dig. Miljardbyggare, superentreprenörer och start up-mästare delar frikostigt med sig av insikterna som gjorde deras företag extremt framgångsrika. Gör som 1 000-tals andra entreprenörer – följ Ordinary People who do Badass Things direkt! Podden leds av multientreprenören Gustaf Oscarson och ges ut av We are Business, som också driver företagarsajterna driva-eget.se och mittforetag.com.