Share of voice vs. share of market

I veckans poddavsnitt träffar Pernilla och Frida Gustav Wallberg från byrån Republiken och pratar share of voice vs. share of market. Förutom det pratas det om den nya eran för marknadsförare och tumregeln 70-20-10, har du koll? Trevlig lyssning! 

Om Podcasten

I den här podden möter du Frida Widesjö och Pernilla Chis. Vi pratar om marknadsföring, sälj, leads, smarketing, inbound, outbound, karriär och mycket mer. Vi träffar gäster, delar med oss av vad vi vet, vad andra vet och vad vi tror att vi borde veta. Frida Widesjö är marknadschef på Exsitec Norge och har jobbat både brett och smalt inom både marknadsföring och försäljning. Pernilla Chis är säljaren som brinner för de tidiga faserna inom försäljning och nu jobbar i rollen som sälj- och marknadschef inom kundupplevelse på Exsitec Sverige. Välkommen att hänga med oss!