60. Magdalena Gerger - Systembolaget - Service Management

En dålig kundupplevelse gör att man tappar oftast just den kunden det berör och på sikt så sprider sig upplevelsen till flera kunder. Hur vänder man en sådan trend? I veckans avsnitt gästas podden av Magdalena Gerger, VD på Systembolaget som berättar om när hon tillträdde kort efter mutskandalen i Systembolaget. Idag är Systembolaget det bolag med högst betyg när det kommer till service och vi kommer att få höra om hur resan där dom är idag gick till.

Om Podcasten

Det här är podden för dig som är intresserad av och vill utvecklas inom ledarskap. Du ta del av lärdomar, erfarenheter och inspiration från en rad spännande och kända gäster från näringslivet. Våra programledare Maria Göthe och Tobias Berglund är erfarna ledare som nyfiket undersöker intressanta ämnen, trender och frågeställningar. Vi som står bakom den här podden heter Wise Consulting. Vi är konsulter inom ledarskap, HR och organisationsutveckling. På Påjobbetpoddens hemsida kan du läsa mer om podden och komma i kontakt med oss! Vi vill gärna höra vad du tycker om podden.