H&M:s existentiella kris, konservativ läsk och influencerläraren som säljer merch

Redaktör Billy Andersson har läst om studentkulturen på universitetet Stanford på 90-talet och funderar på konsekvenserna av att vi slutat fostra kreativa tokar. Programledare Amanda Törner har tänkt på H&M-varumärkets existentiella kris, medan reporter Nellie Pilsetnek har svårt att släppa Magister Nordström, läraren som också är influencer och gör reklamsamarbeten i sociala medier – och säljer egen merch. Dessutom: FHM:s naiva uppmaning till techjättarna, Mountain Dew har hamnat i hetluften som vice president-kandidaternas favorit-läsk och Calvin Klein gör sin andra kampanj med Jeremy Allen White.

Om Podcasten

Allt kommunicerar! Eller? Här pratar vi om aktuella frågor inom reklam och kommunikation tillsammans med spännande gäster från branschen. Högt och lågt, analyserande och diskuterande. Och så har vi kul också.Programledare Amanda TörnerAnsvarig utgivare Yasmine WinbergProducent Julia SiwertzKontakt redaktionen: red@resume.seEn podcast från Bonnier News.