Utsikterna för tävlingsåret 2024 och Magdalena Anderssons kommunikationsproblem

Josephine Wallin Ankarstrand, creative director på Nord DDB och ordförande för Guldäggsjuryn, berättar om hur hon bedömer utsikterna för tävlingsåret 2024 och hur hon ser på kreativt ledarskap i osäkra tider. Josephine delar också med sig av vad hon tror krävs för att fler kvinnliga kreatörer ska ha chans att vinna guldägg. Dessutom: Magdalena Anderssons (S) kommunikationsmissar lägger krokben och ikonen Marilyn Monroe är frontfigur för Coca-Colas senaste globala kampanj – vilka fler döda legender riskerar att bli ofrivilliga influencers i reklamsammanhang?

Om Podcasten

Allt kommunicerar! Eller? Här pratar vi om aktuella frågor inom reklam och kommunikation tillsammans med spännande gäster från branschen. Högt och lågt, analyserande och diskuterande. Och så har vi kul också.Programledare Amanda TörnerAnsvarig utgivare Yasmine WinbergProducent Julia SiwertzKontakt redaktionen: red@resume.seEn podcast från Bonnier News.