33. Fyra Mil - Om Stampen, Reklamidentifiering Och Digitala Superprofiler

Mitt i vår intensivaste arbetsperiod spelar vi in ett avsnitt av podcasten. Den här gången i bilen på väg till en workshop med en kund. Följ med på 25 minuters och 39 kilometer där vi pratar om Stampens situation, om reklamidentifiering i sociala medier, om lite nya saker i Snapchat. Vi hinner också prata om att Facebook Live som inte riktigt hållit måttet och lite om att vara digital superprofil (som vi båda faktiskt är). Medan regnet öser ner över Dalarna och Sarah krampaktigt håller H6an Casey Neistat-style. Lite rufft och förhoppningsvis intressant. Det här avsnittet på Itunes! Shownotes, länkar och alla avsnitt hittar ni på podcast.socialbydefault.se. Prenumerera på podcasten via Itunes. Ge oss gärna ett betyg och en recension! Podcasten Social by default är ett samarbete mellan Knowit och United Power. Har ni frågor till oss, eller åsikter om avsnittet? Twittra med hashtaggen #socialbydefault eller prata med oss på vår Facebooksida Socialbydefault. Läs mer om konceptet på Socialbydefault. Kolla in vårt instagramkonto.

Om Podcasten

Social by default är en podd om sociala medier som drivs av Sarah Larsson Bernhardt och Deeped Niclas Strandh. De tillhör några av Sveriges mest välrenommerade experter på sociala medier och har arbetat professionellt med sociala medier sen 2009.