44. Too Good To Be True - Om Sociala Medier Och Reklambranschen Med Ulrika Good

“Du får inte vara boring.” En av våra kompisar och en person som varit mycket länge i reklambranschen gästar podcasten den här gången: Ulrika Good, känd från Twitter. Vi pratar om sociala medier då och nu, om reklambranschens utmaningar i ljuset av sociala medier som kanaler och en massa mer. Vi pratar också självklart också en del om var Social by default ser sociala medier ta vägen: en uppdelning som vi kommer att borra vidare i framöver. Bland annat på Social media day-konferensen där vi är keynote-speaker. Shownotes finns på http://podcast.socialbydefault.se Podcasten Social by default är ett samarbete mellan Knowit och United Power. Har ni frågor till oss, eller åsikter om avsnittet? Twittra med hashtaggen #socialbydefault eller prata med oss på vår Facebooksida Socialbydefault. Kolla in vårt instagramkonto.

Om Podcasten

Social by default är en podd om sociala medier som drivs av Sarah Larsson Bernhardt och Deeped Niclas Strandh. De tillhör några av Sveriges mest välrenommerade experter på sociala medier och har arbetat professionellt med sociala medier sen 2009.