46. Influencerns Varumärke Starkare Än Företagens Varumärke

Efter Little Jinders diss av sin samarbetspartner H&M en dag efter att ha gått med i #ladylike så pratar vi om hur företag idag är i händerna på sina influencers. Det tillsammans med att vi tittat på SVT-serien Sociala Monster och sen om stealth marketing kampanjen om alkohol. Så hinner vi med lite Google och tillbakablickar. Shownotes, länkar och alla avsnitt hittar ni på podcast.socialbydefault.se. Podcasten Social by default är ett samarbete mellan Knowit och United Power. Har ni frågor till oss, eller åsikter om avsnittet? Twittra med hashtaggen #socialbydefault eller prata med oss på vår Facebooksida Socialbydefault. Läs mer om konceptet på Socialbydefault. Kolla in vårt instagramkonto.

Om Podcasten

Social by default är en podd om sociala medier som drivs av Sarah Larsson Bernhardt och Deeped Niclas Strandh. De tillhör några av Sveriges mest välrenommerade experter på sociala medier och har arbetat professionellt med sociala medier sen 2009.