58. Att Låna En Persons Trovärdighet - Intervju Med Miranda Jansson Om Influencer Marketing

Idag är influencer marketing hett och i vår spaning inför 2017 ser vi det som extra intressant för många olika marknadsförare att förstå hur, och på vilket sätt, man behöver arbeta med influencers för att nå ut. Vi valde därför att intervjua Miranda Jansson, Create Consult, som arbetar med influencers och digital pr. Samtalet kom att handla om både hur det har varit och vad som kommer vara viktigt framöver – inte minst för mindre företag eller organisationer – för att lyckas med influence marketing. Viktigt ämne så dela gärna podcasten till de som behöver höra det. Shownotes, länkar och alla avsnitt hittar ni på http://podcast.socialbydefault.se. Prenumerera på podcasten via Itunes. Ge oss gärna ett betyg och en recension! Eller följ oss på Acast eller Stitcher Podcasten Social by default är ett samarbete mellan Knowit (http://knowit.se) och United Power (http://unitedpower.se). Har ni frågor till oss, eller åsikter om avsnittet? Twittra med hashtaggen #socialbydefault eller prata med oss på vår Facebooksida Socialbydefault (facebook.com/socialbydefault). Läs mer om konceptet på http://Socialbydefault.se . Kolla in vårt instagramkonto (instagram.com/socialbydefault).

Om Podcasten

Social by default är en podd om sociala medier som drivs av Sarah Larsson Bernhardt och Deeped Niclas Strandh. De tillhör några av Sveriges mest välrenommerade experter på sociala medier och har arbetat professionellt med sociala medier sen 2009.