Storytalk #22: Joacim Björkvall om nybörjarmisstag inom marknadsföring och framtidens marknadstänk

Joacim Björkvall undervisar i marknadsföring. I Storytalk berättar han om att det ofta helt felaktigt sätts likhetstecken mellan marknadsföring och PR, att Internet plötsligt har skapat en interaktion mellan avsändare–mottagare och hur betydelsefullt det är att skapa ett gott rykte, ett ”a word of mouth”. Slutligen avslöjar Joacim en talang han skulle vilja ha. http://pod.mittmedia.se/mm_misc_files/ab/storytalk--22-joacim-bj--rkvall.mp3 Inlägget Storytalk #22: Joacim Björkvall om nybörjarmisstag inom marknadsföring och framtidens marknadstänk dök först upp på Storytalk.

Om Podcasten

Storytalk är en kort och intensiv intervju med människor som i sitt yrke funderar kring berättandets olika infallsvinklar. Produceras av författaren och komikern Hans Carstensen.