Jonna Ekman, Storykit: "Du är rökt om du inte har ett bra manus"

Gäst i detta avsnittet är Jonna Ekman, marknadschef på Storykit (tidigare KIT). Ett företag som revolutionerade social video och fick hela Sverige att vilja göra "KIT-filmer". Det blir så klart snack om rörligt innehåll, om framgångssagan med Storykit och om det faktum att alla i dag ska göra filmer. Kan det bli för mycket? Finns det en risk att vi kommer dränkas av en massa skräp nu när alla företag och organisationer ska börja producera? Dessutom ger Jonna konkreta tips på vad som gör en bra film. Det börjar med: MANUS! Och så pratar vi om vikten av att planera mindre och göra desto mer. Det här poddavsnittet spelades in live på Stora scenen under Webbdagarna på Clarion post i Göteborg, 25-26 september 2019. Ha en god lyssning! ----------------------- Vi är tacksamma för synpunkter och feedback. Vi tar även gärna emot tips på ämnen och gäster i vår podcast. Eller så kanske du vill att vi ska komma till din arbetsplats och snacka media och kommunikation? Kontakta oss på: svenssonmattisson@hotmail.com Följ oss på Facebook: http://facebook.com/svenssonmattisson

Om Podcasten

En podcast om media och kommunikation av de prisbelönta kommunikationsexperterna Anders Svensson och Linus Mattisson. Kontakta oss: svenssonmattisson@hotmail.com