#101 Magnus Bäckström – Topp 3 saker för att undvika missnöjda kunder!

Vi gästas av Magnus Bäckström som är kundvägledare på Mäklarsamfundet och pratar bland annat om vad du som mäklare ska tänka på för att undvika missnöjda kunder. Magnus har tagit över 20 000 samtal från köpare och säljare, så han har hört ett och annat klagomål och kan det mesta om juridiska gråzoner. Vi pratar även om hur mäklartjänsten kan bli ännu bättre och Magnus delar med sig av de sjukaste samtalen han fått genom åren. Hemnet kommer med tips om Hemnet plus och Hemnet premium. Stort tack till Hemnet som gör podden möjlig!

Om Podcasten

Podden där vi lyfter, hyllar, grillar och inspireras av några av Sveriges Bästa Mäklare! I sann talkshow-anda bjuder varje avsnitt på en ny mäklare som utmärkt sig lite extra bland kunder och kollegor. Programledare är Christina Henriksson som har varit i mäklarbranschen i snart 20 år och Fredrik Brunned som är en ung driftig mäklare. Sveriges Bästa Mäklare är även otroligt stolta över att produceras i samarbete med Hemnet. Eftersom Hemnet sitter på enormt mycket statistik om bostadsmarknaden var det en självklarhet för podden att Hemnet har den återkommande programpunkten ’Veckans Spaning’! Podcasten produceras av produktionsbolaget Poddagency. Kontakt: sverigesbastamaklare@poddagency.com